Solidna grafitowa konstrukcja • 1 łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Grafitowa szpula główna • Grafitowa szpula zapasowa • Kabłąk z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.
index | nazwa | hamulec | waga [g] | ilość łożysk BB | ilość łożysk RB | przeło- żenie | pojemn. szpuli [mm/m] |
10-34-120 | Challenge 20 | FD | 240 | 1 | - | 1:5.0 | 0.20/200 |
10-34-130 | Challenge 30 | FD | 250 | 1 | - | 1:5.0 | 0.25/230 |
10-34-140 | Challenge 40 | FD | 340 | 1 | - | 1:4.5 | 0.30/270 |
10-34-150 | Challenge 50 | FD | 390 | 1 | - | 1:4.5 | 0.35/300 |
10-35-120 | Challenge 20 | RD | 240 | 1 | - | 1:5.0 | 0.20/200 |
10-35-130 | Challenge 30 | RD | 250 | 1 | - | 1:5.0 | 0.25/230 |
10-35-140 | Challenge 40 | RD | 340 | 1 | - | 1:4.5 | 0.30/270 |
10-35-150 | Challenge 50 | RD | 390 | 1 | - | 1:4.5 | 0.35/300 |